canzan_logo

Nawet najwierniejszy opis nie rozbudzi wyobraźni klienta tak, jak profesjonalnie wykonane zdjęcie, które podkreśli najważniejsze zalety produktu.

Według mnie fotografia produktowa to nie tylko szparowane zdjęcia na białym tle. Każdy produkt ma w sobie potencjał, który staram się wydobyć. Eksperymentuję z formą produktu, światłem które na niego pada, a także tym przez niego odbijanym. Skupiam się na detalach i chcemy żeby oprócz idealnego przedstawienia produktu, zdjęcie opowiadało historię lub było umieszczone w najlepszym dla niego kontekście. 

 

Pokaż swój produkt w dobrym świetle.

Zdjęcia Twoich produktów są podstawą większości materiałów reklamowych i żeby ich główne zadanie – przyciągniecie uwagi, pokazanie jakości i właściwości – zostało spełnione, muszą one być kreatywne i wysokiej jakości. W końcu takie zdjęcia są używane na stronie internetowej, w social mediach, katalogach czy bilbordach. Zaprojektowanie i wyprodukowanie produktu wymaga wiele czasu i wysiłku – szkoda żeby cały ten wysiłek został zaprzepaszczony kiepskimi zdjęciami.

Oferuję zaawansowane sesje packshotowe, sesje kreatywne oraz aranżowane z udziałem modeli.

Zaawansowane sesje packshotowe służą do ciekawego i efektownego przedstawienia produktu. Na jego kompozycję, oświetlenie czy kadrowania poświęcam dużo więcej czasu, skupiam się również na detalach przedmiotu. Takie zdjęcia wykorzystywane są w katalogach, ulotkach czy na stronach www – mają one zachęcić odbiorcę do podjęcia decyzji zakupowej, poprzez wyrobienie w jego podświadomości przekonania, że dany produkt jest wysokiej jakości.

Sesje kreatywne wykonuję, gdy produkt ma znamiona sztuki lub na taki ma być kreowany. Najważniejsza jest wtedy jego forma, która musi być osadzona w ciekawym otoczeniu i podkreślona przez specyficzne światło. Tego typu zdjęcia idealnie znajdują zastosowanie jako okładki katalogów lub plakaty.

Skale lub zastosowanie niektórych przedmiotów można przedstawić tylko przy dodatkowym udziale modeli. Umieszczam wtedy dany produkt w wykreowanych sytuacjach, w których w zależności od wymagań klienta – jest on bohaterem pierwszo lub drugoplanowym. W takim wypadku ludzie nadają produktowi życie oraz sens – odbiorcy dużo łatwiej jest wówczas utożsamić się z przedstawionym użytkownikiem przedmiotu, przez co jest bardziej pożądany.

Mam pewną przypadłość – jeżeli mam dobre narzędzia, to praca nie jest w stanie mnie zdenerwować.

Brzmi to trochę jak górnolotne powiedzenie że jest się gadżeciarzem. I tak, jestem nim, ale dzięki temu w 150-metrowym studio, mam do dyspozycji kilkanaście lamp, dwa razy tyle statywów, mnóstwo modyfikatorów i tyle sprzętu gripowego, że lepiej by było gdyby moja żona nie przeczytała tego fragmentu.

Nie mniej jednak fotografia produktowa, poza kreatywnością, wymaga wielkiej precyzji i cierpliwości, także ważne jest aby odpowiedni sprzęt nie utrudniał tej pracy, tylko pomagał wykonać zdjęcie o wysokiej jakości. 

Sprawdź również Fotografie:

Zdzwonimy się?

Podaj mi swój numer telefonu a oddzwonie do Ciebie