zdjęcia produktowe lifestyle Rzeszów

ArtGos to podkarpacka firma zajmująca się produkcją wyrobów z tworzyw sztucznych.

Działa ona od 1951 roku i od kilku lat ma w planach poszerzenie swojej grupy odbiorców, wykorzystując poza tymi do tej pory wykorzystywanymi kanałami sprzedaży, także platformy sprzedażowe takie jak Amazon. Pozwoli to docierać do większej grupy odbiorców, także tych zagranicznych, a w produkcji z reguły marża jest niska, więc wolumen sprzedanych produktów jest potrzebny do zwiększenia zysków. 

W związku z nowymi planami, została zorganizowana sesją zdjęciowa lifestylowa oraz produktowa.

Jako że firma w swojej ofercie posiada około 100 różnych produktów, każda w kilku paletach kolorystycznych, do sesji lifestylowej zostały wybrane najlepiej sprzedające się produkty. Sesja zajęła jeden dzień, odbyła się w wynajętym domu. Firma zorganizowała modelkę oraz wizażystkę, po mojej stronie były znalezienie i wynajęcie lokalizacji oraz wykonanie zdjęć.

Zdjęcia produktowe, z racji ich dużej ilości, wykonywałem kilka dni w studio. 

zdjęcia produktowe na lokacji
sesja reklamowa lifestyle rzeszów

Czym jest sesja lifestyle?

Sesja reklamowa w stylu lifestyle to rodzaj fotografii, który ma na celu uchwycenie produktu lub usługi w naturalnych, codziennych scenariuszach. Celem jest pokazanie potencjalnym klientom, jak mogą oni wpasować markę do swojego stylu życia. Zdjęcia są zazwyczaj spontaniczne i mają przekazać autentyczność oraz emocje związane z korzystaniem z produktu. Lifestyle to nie tylko produkt, ale przede wszystkim historia, którą opowiada marka, i doświadczenia, które oferuje swoim klientom. 

Chcesz zorganizować sesję reklamową swoich produktów?

Przy organizacji sesji reklamowej warto zwrócić uwagę na kilka kluczowych aspektów:

  • Cel sesji: Jasno określ, jaki jest główny cel sesji i co chcesz za jej pomocą osiągnąć.
  • Wybór fotografa: Znajdź fotografa, którego styl odpowiada Twoim potrzebom i który ma doświadczenie w realizacji podobnych projektów.
  • Scenariusz: Opracuj scenariusz zdjęć, który będzie odzwierciedlał wartości marki i przekazywał pożądane emocje.
  • Lokalizacja: Wybierz odpowiednią lokalizację, która najlepiej odda charakter zdjęć i produktu.
  • Rekwizyty: Zastanów się nad rekwizytami, które mogą wzbogacić zdjęcia i dodać im autentyczności.
  • Model/Modelka: Jeśli sesja ma zawierać ludzi, wybierz modeli, którzy będą pasować do profilu Twojej marki.
  • Komunikacja: Utrzymuj otwartą komunikację z fotografem, aby upewnić się, że Wasze wizje sesji są zgodne.
  • Budżet: Określ budżet i upewnij się, że wszystkie elementy sesji są w nim zawarte.

Pamiętaj, że dobrze zaplanowana sesja reklamowa to klucz do uzyskania satysfakcjonujących wyników, które pomogą w promocji Twojej marki. Na każdym etapie możesz liczyć na moją pomoc opartą na wieloletnim doświadczeniu. Sesja reklamowa lifestyle Rzeszów to szansa na pokazanie Twojego produktu w codziennym użyciu.

Zdzwonimy się?

Podaj mi swój numer telefonu a oddzwonie do Ciebie